Sunday, May 10, 2009

Dramamamama.



DRAMA.
satu perkataan yg xasing lagi untuk budak2 yg amik
kelas DRAMA and THEATER.
gahaha. mmg la.
xkan masuk drama tapi belajaq SWIMMING kan? kan?
XD


setelah abes satu sem kitorang belajaq apa tu drama,
apa tu theatere,
jeng jeng jeng!
sampaila masa kitorang pulak buat drama.
:)

mula mula tulis skrip.
pastu edit skrip.
pastu belakon.
pastu masukkan effects.
pastu buat montage.
pastu buat slideshow.
pastu pastu pastuuu...?
dah, dah abes pastu.

haaa,
tu ja yg kena buat.
aku kene buat skrip.
dengan uruskn technical things.
wehuuuu.
syok syok!
bahahaha.

aku buat crita seram.
alaaaaa, ala2 ju-on gituuu.
:P

tapi kan, xtaw la nak jadi ju-on ka x.
nnti takot ju-on tu tukaq jadi mister bean pulakk.
aku amik watak sikit2 ja.
sb nnti nak kena jaga sound effects pa suma. hihi. :P
aku just jadi seorang CSI yg hebat dgn seorang dancing BOY!
oh, hahaha.
cabaran yg besarrrr buat gue! (besar keee??)
:P

ni team mates aku.
NIZAR + BELL + FARAH + IDA.
bagus bagus budak2 nii.
pndai jea belakon.

NIZAR jadi NURSE + CHOREOGRAPHER
BELL jadi ANTU
FARAH jadi ERIK
IDA jadi MARY
AKU?
haha, seperti yg disebutkan tadi.
:)

harini la!
ptg ni la!
ptg ni la kena present!
woah, doakan aku taw!
nnti aku cerita balik part yg aku dah buat presentation.
:P

tatata!

3 comments:

  1. ada member i masuk drama dia belajar lumba lari haha

    ReplyDelete
  2. yeah~ yan boleh!!
    yan kuat..pasti boleh~
    jgn lupa mnum milo lu..
    bru kuat!!!soundeffect tu..

    ReplyDelete
  3. Naz: hahaha! lumba lari oke lagi. jgn lari dlm guni sudaaa. :P

    Amalia: haha! yeah, tankiu! chaiyoksss! :P

    ReplyDelete