Wednesday, May 13, 2009

liar liar. i'm cheated by your sweet words, you asshole!



dulu kita kawan.
all the sweet words came out from ur mouth.
gelak gelak.
tepuk tampaq.
cubit sana.
cubit sini.

sekarang?
suma kata kata manis itu,
turned out to be something like 'WTF'!
haha.

kesian aku.
mungkin salah aku juga.
tertipu. terpecaya.
rasa buduh sgt2.
nasib baik aku leka xlama.
takpa takpa, aku redha.
sebab kalau redha,
ustazah kata, dapat pahala.
serahkan suma kat yang Maha Kuasa,
sebab Dia tahu,
apa yg terbaik buat hamba-Nya.

terimakasih buat aku begini!
aku selalu doa,
korang cepat cepat sembuh semula.
okay?

jangan buat dekat org lain dah.
kesian depa we!
org pon ada hati dan perasaan jugak.
terimakasih sekali lagi.
lain kali jgn buat lagi.
:)

4 comments:

  1. oihh..
    sapa wat ank cmneyhh..
    nk kna neyhh..
    dush2..

    ReplyDelete
  2. haha, payah la nak habaq.
    xpala we.
    biaq la kat dya.
    aku redha.
    :)

    ReplyDelete
  3. mana ada kawan dalam dunia ni yan :)
    kalau ada itu ahmad nazri hahaha

    ReplyDelete
  4. ahem-ahem abg naz.
    sendiri angkat bakul nmpk.
    hahah:D

    ReplyDelete