Monday, August 31, 2009

ya, saya anak merdeka ;)




ya ya ya,
dan sekali lagi ya!
aku anak merdeka.
dan aku bangga.
bukan aku nak riak.
bukan aku nak show off.
hehe.
tapi aku seronok.
bila kawan kawan ingat besday aku.
dorang senang ingat.
dan aku senang hati.
aku hepi.
semua hepi.
tak caya?
try tanya mereka.
mereka yang hari jadinya serupa.
serupa dengan beta.
hehe.
memang pon.
kalau besday, mesti ada prank.
prank nak kenakan aku.
yeah.
mmg seronok prenggg org kan?
ya ya.
mereka seronok.
ketawakan aku.
ha ha ha.
ha, lagu tu la depa gelak.
bila dorang cakap.
kereta berasap tengah jalan.
aku turun kereta.
muka dah gelabah biawak.
tahap nak teriak.
tengok tengok.
ada kek besar.
yang boleh lawan saiz biawak.
mmg kek tu sedap.
ya sedap gila.
sedap sedap sedap!
TERIMAKASIH we.
semua kawan kawan.
aku hargai.
aku ulang ni.
aku HARGAI.
terimakasih untuk semua.
tak dapat balas budi.
semoga dapat rahmat Allah selalu.
AMIN.
dan semua org yg wish kat aku.
tunggu kat kafe V5 esok.
aku belanja hampa semua!
HUHA!
saya da 18!
:D
akhir kata,
terimakasih semua.
sambotlah merdeka we!

MERDEKA, MERDEKA MERDEKA!


3 comments:

  1. selamat harijadi buatmu..
    merdeka sungguh.hehe..

    ReplyDelete
  2. naz: dulu dulu mmg kemboja :) tapi bangga sangat jadi rakyat malaysia. hehaaa.

    itafukada: thankiuuu :)

    ReplyDelete